English

فرماندار میانه:

امنیت از اصلی‌ترین مولفه های مهم انتخابات است/رعایت بی طرفی اصل مهم حفظ سلامت انتخابات است

فرماندار ویژه شهرستان میانه امنیت را یکی از اصلی‌ترین مولفه های مهم انتخابات عنوان کرد.

 امنیت از اصلی‌ترین مولفه های مهم انتخابات است/رعایت بی طرفی اصل مهم حفظ سلامت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای، ضمن قدردانی از تمامی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات به خصوص مجریان، ناظران و حافظان امنیت، برگزاری هر یک از انتخابات بعد از انقلاب را برگ زرینی در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز توفیق یافته ایم در برگزاری یک پدیده سیاسی و اجتماعی و خلق حماسه ای دیگر و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  و در امتداد خون و راه شهدا نقش آفرینی کنیم.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد فضای مناسب، مدیریت و رصد پیرامون اطراف شعب اخذ رای زمینه ساز حضور حماسی و مشارکت حداکثری باشیم.

فرماندار میانه با اشاره به برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، انتخابات پیش رو را متفاوت تر و حساس تر از دوره های قبل عنوان کرد و بر رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و توجه ویژه به برقراری امنیت در شعب اخذ رای در کنار سایر فعالیت های صورت گرفته، چینش داخل شعب و همکاری تنگاتنگ با ناظران و کاربران رایانه تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فناوری و ملاک بودن سامانه یکپارچه در اعلام نتایج این دروه از انتخابات، نمایندگان فرماندار بعد از اتمام فرایند اخذ رای نتایج را در کمترین زمان جمع بندی کنند.

 گفتنی است سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد در ۲۷۰ شعبه اخذ رای شهرستان میانه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه