English

فرماندار اهر خبرداد:

حدود ۱۰۵ هزار نفر در اهر واجد شرایط رای دادن هستند/تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رأی در انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان اهر

فرماندار اهر آمار جمعیت واجدین شرایط رأی در این شهرستان را ۱۰۴ هزار و ۸۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد جمعیت واجد شرایط رأی دادن ۲۷۶۰ رای اولی هستند که برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

حدود ۱۰۵ هزار نفر در اهر واجد شرایط رای دادن هستند/تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رأی در انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر با اشاره به تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر اظهار داشت: از مجموع شعب اخذ رای ۶۰ شعبه شهری و ۸۰ شعبه سیاره و ثابت أخذ رأی نیز در روستاها و مناطق عشایری شهرستان اهر استقرار خواهند داشت. 

فرماندار شهرستان اهر ضمن تاکید به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در ۱۱۰ روستای شهرستان اهر گفت: از مجموع ۵۷۲ داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو شهرستان اهر ۵۵۴ نفر تأیید صلاحیت و ۱۸ نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

خدابخش در ادامه بر اجرای گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر تاکید کرد و ادامه داد: تاکنون در راستای رصد و پایش تخلفات انتخاباتی، تخلف ۲۲ داوطلب محرز و بعد از امحاء بنرها و اقلام تبلیغاتی داوطلبان تخلف آنها طی صورتجلسه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بر لزوم رعایت مقررات و قوانین از سوی داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر تاکید کرد و افزود: تا آخرین روز تبلیغات مقابل داوطلبانی که قوانین را نقض می‌کنند خواهیم ایستاد.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به این‌که عکس، بنر و پوستر نمی‌تواند نظر مردم را نسبت به داوطلب انتخابات شورای شهر اهر تغییر دهد، گفت: مردم به دنبال برنامه و راهکار برای بهبود وضعیت فعلی در جامعه هستند و داوطلبان باید در این خصوص مردم را راضی نمایند.

رئیس دادگستری اهر نیز در این جلسه بر ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری گفت: هیچ دستگاه اجرایی و نهادی حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را نداشته و باید در چارچوب قانون و مقررات رفتار شود.

وی از آماده‌سازی بستر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها خبر داد و افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ‌ مشکلی در روند برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه پیش نیامده است.

رئیس دادگستری اهر در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: سلامت مردم اهر خط قرمز ما بوده و در صورت هرگونه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و تهدید سلامتی مردم در جریان تبلیغات انتخاباتی این عمل غیر قابل گذشت بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه