English

از سوی رییس نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی صورت گرفت؛

دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان هرمزگان

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هیات اجرایی استان در نظر دارد در مورخه 4 شهریور ماه امسال اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی ساختمان هرمزگان کند.

دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی سلیمانی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: هیات اجرایی استان در نظر دارد در مورخه 4 شهریور ماه امسال اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان هرمزگان کند بنابراین از تمامی داوطلبان دارای پروانه اشتغال به کار کاردانی در یکی از رشته های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۲۰ آیین نامه کاردانی (حداقل دارای پروانه اشتغال به کار پایه (۲) و فاقد محکومیت انتظامی از درجه ۳ یا بالاتر، از ۳ سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی) و علاقه مند به داوطلبی عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان می باشند، دعوت می شود مدارک لازم را برای انجام مراحل قانونی تحویل دهند.
وی افزود: ارائه اصل و تصویر پروانه اشتغال به کار پایه دو و یا بالاتر کاردانی در رشته اصلی(یا پروانه اشتغال پایه ۳ طبق ضوابط اعلامی)، اصل و تصویر کارت عضویت یا گواهی عضویت در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس پرسنلی از مدارک مورد نیاز است.
سلیمانی ادامه داد: مهلت ثبت نام و پذیرش تقاضای داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان از ۱۸ تا ۲۸ خرداد است.
وی گفت: بر این اساس متقاضیان می بایست با در دست داشتن مدارک به محل دبیرخانه هیات اجرایی استان واقع در اداره کل راه و شهرسازی به  نشانی هرمزگان خیابان ابن سینا - اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان- ساختمان شماره 2 مراجعه کنند.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان هشدار داد: مدت زمان فوق به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مدت و درخواست هایی که داوطلب عضویت در هیات مدیره، مشمول "رشته اصلی" که اعضای آن کمتر از ۱۵ نفر می باشند (موضوع تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه کاردانی) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سلیمانی شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی استان داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن فساد اخلاقی، مالی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن پیشینه کیفری و عدم وابستگی به گروه های غیر قانونی، داشتن حداقل ۹ سال سابقه کار مفید و عملی در رشته و حرفه مربوط ( دارنده پروانه اشتغال به کار کاردانی در پایه "۲")، دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله این شرایط هستند.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان در پایان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی برگزاری انتخابات الکترونیکی اعضا می بایست در سامانه irniankardan.ir نسبت به کنترل و اصلاح اطلاعات شخصی خود اقدام کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه