English

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان خبر داد:

برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات اصفهان به‌ صورت الکترونیکی

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان از برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات اصفهان به‌صورت الکترونیکی خبر داد.

برگزاری انتخابات انجمن صنفی کارکنان مخابرات اصفهان به‌ صورت الکترونیکی

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، همایون نوربخش اظهار کرد: در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا انتخابات تشکل های صنفی مخابرات منطقه اصفهان برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه انجام انتخابات الکترونیکی انجمن صنفی اظهار کرد: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته با اداره کار و طبق قراردادی که با پیمانکار بسته شده همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات انجمن صنفی کارکنان اندیشیده شده و امیدواریم همکاران عزیز با حضور حداکثری خود ما را در برگزاری هر چه پرشور تر این آئین یاری کنند.

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به شرایط واجدین شرکت در انتخابات افزود: همکاران رسمی، قراردادی و کارگزاران قراردادی مخابرات منطقه اصفهان دارای حق رای در این انتخابات هستند.

در ادامه  عضو هیئت موسس انجمن صنفی مخابرات نیز با تشریح زمان برگزاری انتخابات گفت: هیئت رئیسه برگزار کننده انتخابات در تاریخ یکشنبه ۱۸ آبان با انتخاب ۵ نفر از بین افراد کاندید شده انتخاب خواهند شد و پس از آن نیز در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان انتخابات به منظور تصویب اساسنامه،انتخاب ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر بازرس انجام خواهد پذیرفت.

علیرضا وزیریان تاکید کرد:شرط تائید انتخابات ۲۰ آبان منوط به شرکت بیش از ۵۰ درصد همکاران واجد حق رای می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی