English

فرماندار اسکو خبر داد:

کشف ۱۲۵ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال

فرماندار شهرستان اسکو گفت: 125 دستگاه ماینر عیر مجاز به ارزش تقریبی 45 میلیار ریال در اسکو کشف شد.

کشف ۱۲۵ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بابک رضی منش، با اشاره به برخورد قانونی به استخراج کنندگان رمز ارز غیر مجاز در شهرستان اسکو اظهار داشت: در طی سه ماه اول سال جاری با اشرافیت دستگاه‌های اطلاعاتی و هوشیاری عوامل اداره توزیع برق شهرستان تعداد ۱۲۵ دستگاه ماینر غیر مجاز از سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: هر دستگاه ارز دیجیتال غیرمجاز، معادل دو و نیم کیلو وات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق مصرف می‌کند؛ و این دستگاه‌ها فشار بسیار زیادی را بر شبکه توزیع برق تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را سبب می‌آورند.

رضی منش با اشاره به رصد و پایش شبکه ای مصرف برق در معابر و مناطق در سطح شهرستان گفت: اکیپ‌های عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان جهت مقابله با استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی هستند.

فرماندار شهرستان اسکو تعداد ماینرهای غیرمجاز کشف شده در سه ماهه اول سال جاری را ۱۲۵ دستگاه اعلام کرد و گفت: ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده قریب به ۴۵ میلیارد ریال می‌باشد و تلاش مأموران شرکت برای کشف مراکز غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با ماینر های غیرمجاز برای رمز استخراج ارز دیجیتال گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق شهرستان گزارش کنند.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه عزم جدی برای برخورد با متخلفین و استفاده کننده گان دستگاه‌های ارز دیجیتال در شهرستان وجود دارد افزود: برای تمامی موارد کشف شده پرونده تشکیل شده و در مراحل طی فرایندهای قانونی در سازمان تعزیزات حکومتی در دست رسیدگی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه