English

فضای سبز بلوار خلیج‌فارس در مسیر مسجد مقدس جمکران بهسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس در مسیر مسجد مقدس جمکران خبرداد.

فضای سبز بلوار خلیج‌فارس در مسیر مسجد مقدس جمکران بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا میدان بقیه‌الله اظهار داشت: این محور با توجه به اینکه کاربرد دوگانه داشته و هم به‌عنوان محور شهری برای دسترسی به مسجد مقدس جمکران بوده و هم یکی از مسیرهای ورودی شهر محسوب می‌شود، به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۱.۶ کیلومتر است و زیبایی منظر آن اهمیت بالایی دارد گفت: احداث فضای سبز بلوار از سال ۸۶ آغاز شد و با توجه به اینکه مسیر مترو زیر این محور در حال احداث بوده اقدامات خاصی در آن انجام نشد و با توجه به اینکه احداث تونل تکمیل‌شده و محور هم اهمیت خاصی دارد تصمیم بر آن شد که در افزایش زیبایی این محور اقداماتی انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: طراحی فضای سبز انجام‌شده و رفیوژ وسط دارای زیتون مثمر است و برای تکمیل فضای سبز محور از گونه‌های سازگار و زینتی استفاده‌شده و برای اجرا ابلاغ‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که طی دو ماه آینده عملیات بهسازی فضای سبز این محور با استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار تکمیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه