English

رییس‌کل دادگستری استان کردستان:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نیاز به حرکت جهادی دارد

رییس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: در بخش مشارکت حداکثری وظیفه سنگین است و در زمینه انتخاب اصلح هم رسالت مهم روشنگری را به عهده داریم و باید جهادی عمل کنیم.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نیاز به حرکت جهادی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز پنجشنبه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال 1400 که در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار بزرگی هستند که متاسفانه گاهی نادیده گرفته می‌شوند.

وی در ادامه افزود: نعمت جمهوری اسلامی و نظام مقدس اسلامی این روزها دچار عادی‌انگاری و فراموشی شده است.

رییس‌کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: ما در جنگ با دشمنان هستیم الان فاصله ما با دشمنان یک خاکریز بیشتر نیست و آن هم نه به انتخابات است.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابله با دشمنان چه کاری کردند، رسالت ما هم همین است، گفت: ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، شهدا چکار کردند و ما می‌خواهیم چکار کنیم؟

حسینی اذعان کرد: امروز دشمنان ما از دو حربه برای ناامید کردن مردم و کم‌رنگ‌ کردن مشارکت آنها در انتخابات استفاده می‌کنند.

وی افزود: نشان دادن و بزرگ کردن مشکلات اقتصادی و حل نشدن مشکلات با گذشت بیش از چهار دهه از حربه‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم ایران است.

رییس‌کل دادگستری استان کردستان تبلیغ چهره به چهره برای آگاهی‌بخشی دشمنان نسبت به دسیسه‌های دشمنان را ضروری خواند و گفت: همه باید در این راستا در حد توان تلاش کنیم و با تبلیغ مناسب زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم سازیم.

وی افزود: در بخش مشارکت حداکثری وظیفه سنگین است و در زمینه انتخاب اصلح هم رسالت مهم روشنگری را به عهده داریم و باید جهادی عمل کنیم.

حسینی تصریح کرد: کارنامه و برنامه‌های کاندیداها کاملا مشخص است، شاید برنامه‌ها یکی باشد اما اینکه فردی که قرار است رئیس جمهور شود تا چه اندازه توان مدیریتی دارد و می‌تواند در این عرصه موفق عمل کند باید ملاک انتخاب باشد.

وی با تاکید براینکه دیگر زمان آزمون و خطا نیست، اذعان کرد: انشاءالله یک انتخابات پرشور و با بصیرت را در 28 خردادماه را شاهد باشیم.

حسینی افزود: در ستاد رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی تاکید و جلسات متعددی هم برگزار شده است، فضای مجازی رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر نوع تخلفی تذکرات و اقدامات لازم انجام خواهد شد البته در جایی که خط قرمزهای نظام خدشه‌دار شود به هیچ وجه ممکن کوتاه نخواهیم آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه