English

سعید شهند خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث سرمحیط بانی منطقه شکار ممنوع در کوثر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی احداث سرمحیط بانی منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در شهرستان کوثر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث سرمحیط بانی منطقه شکار ممنوع در کوثر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سعید شهند ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: همزمان با اولین روز از هفته ی محیط زیست و با حضور مقامات استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی احداث سرمحیط بانی منطقه شکار ممنوع دربند مشکول شهرستان کوثر آغاز شد.

وی با اشاره به پنجاهمین سال تاسیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: هدف اصلی سازمان تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی است که حیات اجتماعی رو به رشدی را برای نسل امروز و نسل های بعد متصور شده است که نشان دهنده ی دیدگاه توسعه ای و حمایتی مجموعه حفاظت محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: فقر، بیکاری و گرسنگی از عوامل اصلی تخریب محیط زیست محسوب می شوند و به همین دلیل است که ما در پی توسعه ی تولید و اشتغال در چارچوب قوانین و مقررات هستیم.

شهند اظهار داشت: منطقه شکار ممنوع دربند مشکول با وسعت 30 هزار هکتاری خود از تنوع زیستی بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم با احداث سرمحیط بانی در منطقه بیش از گذشته از این موهبت الهی حراست کنیم.

فرماندار شهرستان کوثر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت محیط بانان و مجموعه حفاظت محیط زیست گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی شهرستان در موضوع حفاظت از محیط زیست وجود دارد و همراهی همیاران و دوستداران محیط زیست در این شهرستان نیز به صیانت بیشتر از طبیعت منجر شده است.

کنعانی افزود: اگر آموزش و فرهنگسازی در این حوزه را جدی بگیریم و به دنبال جلب مشارکت های مردمی باشیم شاهد موفقیت های بیشتری در حفاظت از محیط زیست خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه