English

۱۱ مورد فوتی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختن ناشی از بیماری کرونا در البرز به ۱۱ بیمار رسید.

۱۱ مورد فوتی کرونا طی 24 ساعت گذشته در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، « محمد فتحی» در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در البرز و تعداد جانباختگان ناشی از آن گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختن ناشی از بیماری کرونا در البرز به ۱۱ بیمار رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز تا به امروز ۱۷ خرداد، شاهد بستری ۴۵ هزار و ۱۶۷ نفر بیمار کرونایی در مراکز بیمارستانی بودیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رعایت اصول و قوانین بهداشتی بیان کرد: در حال حاضر نیز ۶۱۷ بیمار بدحال با نشانه های کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند که از این تعداد تست کرونا ۲۶۳ نفر قطعی شده است.

وی ادامه داد: تعداد جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در سطح استان البرز به ۴ هزار و ۱۱۴ بیمار کرونایی می رسد که این امر متناسب با شرایط و وضعیت نارنجی بیماری کرونا در این استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: از میان آمار مراجعه کنندگان و بستری شدگان ناشی از کووید ۱۹ در البرز خوشبختانه ۴۰ هزار و ۴۳۱ بیمار بهبود یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه