English

محمد کریمیان:

۳۱ مورد جدید مبتلا کرونا ویروس و ۲ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در 24 ساعت گذشته 31 مورد جدید در استان به کرونا ویروس مبتلا شده است و متاسفانه دو مورد نیز فوت نموده است.

31 مورد جدید مبتلا کرونا ویروس و 2 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون 39 هزارو 22 نفر در اقصی نقاط شهری و روستایی این استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند،افزود: طی 24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی در استان داشتیم که مجموع فوت شدگان تاکنون به 796 نفر رسیده است .

وی با بیان اینکه دو مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام است،اظهار داشت: 18 بستری جدید ناشی از کرونا نیزبستری شدند و مجموع بستری های موجود در مراکز استان 79 نفر است و ایلام با 6 بستری جدید و دهلران با پنج نفر بیشترین میزان بستری های جدید را داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه همچنین از بستری های جدید سه نفر مربوط به آبدانان، سه نفر ایوان و یک نفر نیز مربوط به دره شهر است،تصریح کرد:شهرستان آبدانان از وضعیت نارنجی به زرد و شهرستان دهلران از زرد به نارنجی تغییر یافت.

کریمیان خاطر نشان کرد:هم اکنون شهرستان های دهلران، ایلام و چوار در وضعیت نارنجی و آبدانان، دره شهر، بدره، مهران، ملکشاهی، چرداول، سیروان، هلیلان و ایوان در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه