English

قطعی برق ادارات قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق از قطعی برق ادارات قم خبرداد.

قطعی برق ادارات قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین پنجه با اشاره به‌آغاز هفتمین اقدام فراگیر صنعت برق کشور با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارها بعد از ساعت اداری و در ایام تعطیل همزمان با سراسر کشور در قم اظهار داشت: در این برنامه کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق قم امروز و فردا به اداره‌ها مراجعه و بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه  با استفاده از کنتورهای هوشمند( فهام) نیز مصرف برق اداره‌ها رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: برق اداره‌هایی که پس از پایان وقت اداری ۹۰ درصد از مصارف خود را کاهش نداده باشند، قطع می‌شود.

مدیرعامل برق قم با تاکید بر اینکه این برنامه به‌منظور کاهش پیک‌بار و همچنین کاهش خاموشی‌های بخش صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است یادآور شد: با توجه به‌اینکه کنتورهای هوشمند از راه دور قابل رصد است، شرکت توانیر به‌پایش و دستور قطع برق اداره‌های پرمصرف اقدام می‌کند.

وی بر ضرورت کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق اداره‌ها، نهادها، بانک‌ها و مراکز اداری دولتی و غیردولتی در ساعت‌های پیک تأکید و تصریح کرد: این مجموعه‌ها پس از پایان وقت اداری نیز باید ۹۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند در غیر این صورت مشمول قطع برق خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه