English

لزوم بهره‌مندی مراکز حوزوی از انتقادات و پیشنهادات طلاب

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: صندوق انتقادات و پیشنهادات باید در مراکز حوزوی ایجاد و فعال شود تا به درخواست‌های طلاب رسیدگی، ایده‌های مناسب دریافت و خدمات به شیوه مطلوب به طلاب ارائه شود.

لزوم بهره‌مندی مراکز حوزوی از انتقادات و پیشنهادات طلاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ارتباط مستمر با بیوت مراجع عظام و جامعه مدرسین و استفاده از رهنمودهای ایشان در برنامه‌ریزی‌ها، راه‌گشای مسائل و در رفع مشکلات طلاب اثربخش خواهد بود.

وی با تشکر از زحمات صورت گرفته در مرکز خدمات تصریح کرد: در مرکز خدمات حوزه کسانی که نگاه خدمت به طلاب در سطح کلان دارند باید در صدر امور قرار گیرند تا بتوانند مشکلات معیشتی طلاب را به حداقل برسانند.

امام جمعه قم با توصیه به استفاده از افرادی که کار فکری و اجرایی در حوزه انجام داده‌اند، گفت: استفاده از افراد تک بعدی در مدیریت یعنی کسی که کار فکری یا اجرایی صرف انجام داده است به کار لطمه خواهد زد.

وی عنوان کرد: صندوق انتقادات و پیشنهادات باید در مراکز حوزوی ایجاد و فعال شود تا به درخواست‌های طلاب رسیدگی، ایده‌های مناسب دریافت و خدمات به شیوه مطلوب به طلاب ارائه شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام میر‌محمدی گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهمی که در مرکز خدمات درحال مطالعه و دنبال شدن است هدفمندسازی خدمات برای طلاب است که اگر درست و بدون حاشیه دنبال شود منشاء خیرات و برکات بسیاری برای طلاب خواهد بود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های مرکز خدمات را گسترش تعامل با مراکز حوزوی برشمرد و عنوان کرد: این برنامه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در راستای جلوگیری از کارهای موازی در مراکز حوزوی باید به صورت کامل و صحیح انجام پذیرد.

میر محمدی در پایان سخنان خود از راه‌اندازی اتاق فکر با استفاده از ظرفیت مدیران گذشته در مرکز خدمات خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه