English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:

کشف ۵۲ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف 52 قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی عمومی استان اصفهان خبر داد.

کشف 52 قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی صادقی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد دقیق اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود دریافتند شخصی قصد دارد تعداد زیادی سلاح شکاری غیرمجاز را با یک دستگاه خودرو سواری به استان اصفهان منتقل کند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت  خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مشاهده و  متوجه شدند که با تغییر مسیر ناگهانی از جاده اصلی وارد محدوده بیابانی اطراف شهر شده و پس از گذشت چند دقیقه مجدد به مسیر اصلی باز گشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران بلافاصله نسبت به توقیف خودرو دستگیری متهم اقدام کرده و با بازگشت به محل تغییر مسیر داده شده  تعداد 52 قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز خارجی که به صورت ماهرانه ای در داخل 6گونی بزرگ در داخل چاهی جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ،نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود بخواهند نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می کند گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه