English

سعیدمحمد در تبریز:

طرح آیت الله رئیسی برای ساخت ۴میلیون مسکن در ۴سال کاملا عملی است/سفره مردم و اقتصاد کشور را گروگان برجام گرفتند/مشکلات کشور، حاصل مدیریت لیبرالی است

سعید محمد گفت: شعار آیت الله رئیسی درباره ساخت ۴میلیون مسکن در ۴سال کاملا عملی است.

طرح آیت الله رئیسی برای ساخت ۴میلیون مسکن در ۴سال کاملا عملی است/سفره مردم و اقتصاد کشور را گروگان برجام گرفتند/مشکلات کشور، حاصل مدیریت لیبرالی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سعید محمد در تجمع حامیان سیدابراهیم رئیسی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محوطه باز ارگ تبریز برگزار شد اظهار داشت: اگر مدیریت صحیح داشتند این مشکلات امروز کشور نبود آدرس غلط می‌دهند و سوءتدبیر و سوءمدیریت خود را به گردن تحریم‌ها می‌اندازند مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند.

این داوطلب سابق انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنده به عنوان مجری ابرپروژه‌ها به شما مردم اطمینان می‌دهم شعار آیت الله رئیسی درباره ساخت ۴میلیون مسکن در ۴سال کاملا عملی است.

وی گفت: مردم ما زمانی آرزوی خرید منزل داشتند، ولی امروز شرایط را به جایی رسانده اند که مردم آرزوی اجاره نشینی دارند از طرفی در فراخوان فریب، مردم را به بورس کشیدند و جیب مردم را زدند و پول مردم به باد رفت از طرفی پول‌های کلان که در ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب آقازاده‌ها ریخته شد اگر به نفع مردم هزینه می‌شد، مشکلات این کشور از بین می‌رفت. اما ان شاء الله ما برای بورس برنامه داریم و اعتماد ملی را بر می‌گردانیم.

سعید محمد ادامه داد:با نگاه به داخل کشورمان برنامه داریم و تعامل با دنیا را هم رها نمی‌کنیم. شعار ما این است که اول همسایگان، اما امروز متاسفانه دولت ما از این ظرفیت‌ها غفلت کرده و دنبال به اصطلاح کدخدا رفتند و اقتصاد و سفره مردم را گروگان برجام کردند، اما ما مسیر جدیدی برای کشور باز می‌کنیم. تفکر ایجاد عدالت در جامعه، متفاوت با تفکر افرادی است که غربگرا هستند و خود یا نزدیکانشان گرین کارت غربی دارند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه افزود:ما از نسل سلمان محمدی هستیم باید مراقبت کنیم و پای خود را جای پای، ولی بگذاریم. خداوند عزت و آبروی شهید سلیمانی را به دلیل ولایتمداری به وی داده بود چنان که ۲۵میلیون ایرانی در زیر تابوت شهید سلیمانی را دیدیم که این عزت و احترام به دلیل عمل به فرامین رهبر بود.

وی تصریح کرد: امروز شاخص‌های رئیس جمهور اصلح مورد نظر رهبر انقلاب در آیت الله رئیسی هست و باید از وی حمایت کنیم ما مامور به تکلیف هستیم و به تکلیف خود عمل می‌کنیم تا تمدن نوین اسلامی و ظهور حجت را زمینه سازی کنیم.

این حامی سیدابراهیم رئیسی در بخش دیگری از صحبت‌ها خود تاکید کرد: امروز باید گفتمان جوان انقلابی را در کشور رایج کنیم جوانگرایی باید در ساختارها، قوانین و امور باشد و انقلابیون پرچمدار تحول باشند و در این میان جریان سازی خوبی ایجاد شد و بعد از اعلام نتایج شورای نگهبان، ظرفیت‌های جریان انقلابی در اختیار آیت الله رئیسی قرار گرفت و وظیفه ما است از آقای رئیسی حمایت کنیم.

سعید محمد گفت: اگر در این امتحان رفوزه شویم، در امتحان بزرگتر از این هم مردود خواهیم شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با تجلیل از غیرت و شجاعت مردم آذربایجان بیان کرد: تاریخ آذربایجان بسیار پرافتخار است. آذربایجان همواره نقش مهمی در فرهنگ و اقتصاد کشور داشته است، هم پیش رونده بوده و هم پیش برنده، اما امروز ظرفیت‌های سرشار آذربایجان شرقی مغفول مانده که مشکلات استان با توجه به این توانمندی‌ها کاهش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه