English

تاثیر بالای رسانه‌های قم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تاثیر بالای رسانه‌های قم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات خبرداد.

تاثیر بالای رسانه‌های قم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدموسی حسینی کاشانی ، در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه پیرامون پوشش خبری انتخابات، در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، انتخابات پیش رو را دارای  شرایط خاصی دانست و افزود: همواره دشمنان در حال فعالیت علیه نظام اسلامی هستند به همین دلیل رصد این تحولات و برنامه‌ریزی برای مقابله رسانه‌ای با این نقشه‌های دشمن، ضروری است.

وی بابیان اینکه کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند به طور قطع دلسوز مردم نیستند گفت: حضور در انتخابات و ثبت مشارکت حداکثری وظیفه‌ای همگانی است و رسانه‌ها در مشارکت حداکثری و شور بخشی به انتخابات نقش موثری دارند.

حسینی کاشانی اظهار داشت: از رسانه‌ها می‌خواهیم با تلاش مضاعف خود همچون گذشته، مانع از تحقق خواست دشمن که همان مشارکت حداقلی است، شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: بسترسازی برای تضارب افکار، شور بخشی به انتخابات، تبیین کاندیدای اصلح با استفاده از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی  از جمله اقدام‌هایی است که رسانه‌ها در این ایام توان انجام آن را دارند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه ذاتی خود را حمایت از رسانه‌ها می‌داند گفت: رسانه‌ها در انجام وظایف خود آزادند و حمایت از آنها در قم، موجب تحمیل نظر مجموعه اداره کل ارشاد بر روند فعالیت رسانه ها نمی‌شود بلکه حمایت از آنها در چارچوب قانونی همواره مورد تاکید بوده‌است.

وی ادامه داد: حضور فعال خبرنگاران و عکاسان موجب پوشش رسانه‌ای پرشور انتخابات می‌شود و بستر مناسب برای حضور موثر اصحاب رسانه در حوزه های انتخابی قم در روز انتخابات در حال پیگیری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه