English

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد:

خانه‌ های هلال منشاء خیر و خدمات و محلی امن برای خانواده ها و جوانان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: خانه‌های هلال منشاء خیر و خدمات و محلی امن برای خانواده ها و جوانان و اهالی روستاست.

خانه‌ های هلال منشاء خیر و خدمات و محلی امن برای خانواده ها و جوانان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حجت الاسلام مجتبی شعشعی در مراسم افتتاح خانه هلال روستای احمد آباد شهرستان خاتم با حضور مسولین شهرستان اظهار داشت:امروز یکی از مراکز به نام هلال احمر افتتاح شد که تلاش های صورت گرفته جای تقدیر دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان یزد افزود: این مجموعه به نام شهید زارع راه اندازی شده است که امیدواریم در جهت اهداف متعالی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی بیان کرد: خانه‌های هلال منشاء خیر و خدمات و محلی امن برای خانواده ها و جوانان و اهالی روستا برای برنامه های امدادی و آموزش کمک اولیه است.

حجت الاسلام شعشعی تصریح کرد: در این خانه هلال، اعضای هلال می توانند تیم بندی شوند و کمک‌های عام المنفعه در راه اهداف هلال احمر ارائه شود و حس نوع دوستی و بشردوستی را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل خانه های هلال از مردادماه سال گذشته، یک ظرفیت مهم مردمی است و در این مدت کارهای بسیار زیبایی صورت گرفته است و بستری برای فعالیت ها به نحو احسنت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مومن از فرصت ها استفاده می کند، ما انتخابات ریاست جهوری و شهر و روستا را با حضور حداکثری و درایت و انتحاب خوب در پیش داریم و باید طبق در بیانیه گام دونم انقلاب قدم برداریم تا خرداد 1400 ماندگار شود.

در ادامه سعید برزگری بخشدار مرکزی خاتم نیز با قدردانی از تلاش های هلال احمر اظهار داشت: تلاش هلال احمر جای قدردانی دارد و ما نیز همکاری لازم را در این عرصه داریم.

وی تصریح کرد: از دهقان دهیار روستای احمد آباد و تلاش آقای عسگری و دیگران تشکر می کنیم و امیدواریم حرکت های بزرگی در این مسیر شکل بگیرد.

بخشدار خاتم عنوان کرد: شهرستان خاتم در بخش مرکزی 24 هزار نفر جمعیت و 3475 کیلومتر از شهرستان فاصله دارد و دارای 264 آبادی است که 74 آبادی دارای سکنه است و 9 روستا دارای دهیاری و 12 روستا دارای شورای اسلامی شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه