English

سید مصطفی علوی خبر داد:

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و راه اندازی فلومترهای آلتراسونیک در کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و راه اندازی فلومترهای آلتراسونیک در سطح کشوراست.

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و راه اندازی فلومترهای آلتراسونیک در کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی بیان کرد: نصب فلومترهای پیشرفته آلتراسونیک در جهت کاهش خطاهای اندازه گیری در ایستگاه های گاز استان اصفهان به 32 مورد رسید و در حال حاضر این شرکت بیشترین تعداد نصب این نوع کنتور را، در میان شرکت های گاز استانی به خود اختصاص داده است.

وی از نصب فلومتر 12 اینچ آلتراسونیک ایستگاهCGS/TBS  120 هزارمتر مکعبی در شهرستان فولادشهر خبر داد و گفت: با راه اندازی هر فلومتر آلتراسونیک با توجه به توانمندی های تجهیز، امکان مانیتورینگ اطلاعات فلوکامپیوتر در مرکزمانیتورینگ این شرکت فراهم می گردد.

سید مصطفی علوی ، بیان داشت: در حال حاضر ضمن مانیتورینگ تمامی فلومترهای آلتراسونیک راه اندازی شده، نزدیک به 80 درصد حجم گاز تحویلی به استان با استفاده از این نسل فلومترهای پیشرفته محاسبه و اندازه گیری می گردد.

وی، با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بومی سازی دانش های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد، اظهار داشت: دقت در اندازه گیری در حقیقت رعایت حقوق مصرف کنندگان و صیانت از منابع ملی است و طی سال های گذشته به منظور اطمینان از صحت عملکرد این تجهیزات، تمامی سرویس های نگهداشت و پشتیبانی از آنها و انجام بازدیدهای دوره ای با صرفه جویی قابل توجهی با تکیه بر توان تخصصی کارشناسان این امور انجام و محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی شده 3 دستگاه کنتور آلتراسونیک طی سال جاری در ایستگاه های هدف نصب و راه اندازی گردد که با انجام آن، استان اصفهان بعنوان پیشروترین شرکت گاز استانی در خصوص نصب و راه اندازی این نوع از فلومترها مطابق استاندارد IGS-E-IN-104تمامی ایستگاه های با ظرفیت 50 هزار متر مکعب و بالاتر خود را مجهز به فلومتر آلتراسونیک خواهد نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه