English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

راه امام، جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راه امام، جمهوری اسلامی است و انتخابات را باید به عنوان یک فریضه جدی بگیریم و حضور حداکثری داشته باشیم.

راه امام، جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گردهمایی نقش نمازجمعه در تحقق شعار سال و انتخابات که با حضور حجت الاسلام مشهدی آقایی مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و ائمه جمعه سراسر مازندران برگزار شد، اظهار داشت: راه امام در همین ترکیب زیبای جمهوری اسلامی که نظام ما به این نام نامیده شد تجلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه راه امام حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است، ادامه داد: جمهوریت آن از آرا و حضور و اراده مردم از مشارکت در انتخابات و حضور در میدان هایی مانند راهپیمایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اکنون در آستانه اتفاق بسیار مهم به نام انتخابات هستیم، گفت: این تبلور جمهوریت و تقویت کننده راه امام است و باید جدی وارد شویم و برای حضور حداکثری سعی و تلاش کنیم و تبلیغات و توصیه‌های خود را داشته باشیم.

وی بیان داشت: راه امام، جمهوری اسلامی است و انتخابات را باید به عنوان یک فریضه جدی بگیریم و حضور حداکثری داشته باشیم.

آیت الله لائینی تصریح کرد: حفظ این نظام علاوه بر مشارکت در انتخابات به این است که در یک جنگ که دشمن با ما دارد و آن اقتصادی است ما بتوانیم موفق و پیروز باشیم و رمز آن شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها است.

وی افزود: برای توفیق در جنگ اقتصادی باید به تولید توجه شود و هر قشر و صنفی در تحقق این شعار می تواند کار کند و ائمه جمعه نیز می توانند به شکلی در حوزه اقتصاد و تولید خدمات خود را داشته باشند و با استفاده از گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی و نیز کشف موانع و تذکر به مسئولان برای رفع آن کار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه