English

اکبر بهنام جو خبر داد:

اردبیل پایلوت اجرای آبیاری هوشمند زیرزمینی و تولید علوفه در کشور

استاندار اردبیل از انتخاب استان اردبیل به عنوان پایلوت اجرای آبیاری هوشمند زیرزمینی و تولید علوفه غنی سازی شده در کشور خبر داد.

اردبیل پایلوت اجرای آبیاری هوشمند زیرزمینی و تولید علوفه در کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در حاشیه نشست مشترک با معاون سازمان برنامه و بودجه، معاونان وزیر نیرو و جهاد کشاورزی ، مدیرعامل بانک کشاورزی و بانک رسالت گفت: استان اردبیل با ظرفیت دامداری بیش از 4 میلیون واحد دامی بیش از پیش نیازمند تامین علوفه غنی سازی شده است که با حمایت های بانک ها و وزارت جهاد کشاورزی در استان انجام می شود.

وی در ادامه افزود: علاوه بر احداث کارخانه تولید سیلاژ یونجه، این استان در اجرای سیستم نوین آبیاری هوشمند زیرزمینی نیز به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر شبکه اراضی پایاب سد خدا آفرین با پیشرفت بالای ۹٥ درصد در حال اجرا است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا آخر امسال به بھره برداری می رسد.

بهنام جو با قدردانی از حمایت ھای سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک ھای عامل گفت: در زمینه آبیاری نوین و ھوشمند زیرزمینی که در سطح ۱۰۰ ھکتار در استان صورت گرفته، اعمال سیاست ھای ھدایتی و حمایتی (اعطای یارانه( انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه