English

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور:

رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به بابلسر سفر می کند

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: گاستون پاراژ رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ از مسابقات روز نخست لیگ برتر در بابلسر دیدن می کند.

رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به بابلسر سفر می کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین شیروانی درباره برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور در بابلسر اظهار داشت: گاستون پاراژ رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به همراه فرشید سلطانی رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا از مسابقات روز نخست لیگ برتر در بابلسر دیدار خواهند کرد.

وی ادامه داد: گاستون پاراژ در ادامه برای بررسی ظرفیت میزبانی ایران از مسابقات جهانی پاورلیفتینگ از امکانات آذربایجان غربی نیز بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ برای برندگان مسابقات باشگاهی جهان، ۳۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی در نظر گرفته است که تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵ هزار دلار کسب خواهند کرد.

به گزارش موج مازندران، رقابتهای دور رفت لیگ پاورلیفتینگ دوشنبه و سه شنبه دهم و یازدهم خرداد در سالن شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر با حضور ۹ تیم برگزار می شود و مرحله برگشت این رقابت‌ها هم بیستم و بیست و یکم خرداد به میزبانی مشهد مقدس برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه