English

احسان ارکانی:

نهایی شدن پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور از طریق بخش خصوصی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور در زمره پروژه‌های عمرانی قدیمی در این شهرستان بوده و از مطالبات و آرزوهای مردم است که امید زیادی به تحقق و اجرایی شدن آن دارند.

نهایی شدن پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور از طریق بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از معضلاتی که در نیشابور با آن روبرو هستیم این است که سال‌هاست برخی طرح‌های هادی روستایی بازبینی نشده و از این زاویه برخی روستاهای شهرستان دچار مشکلات اساسی شده‌اند.

احسان ارکانی در ادامه بیان کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و در حوزه عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز این مسائل را مطرح کرده‌ایم تا زودتر به نتیجه برسد و از اتلاف هزینه جلوگیری شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: در سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نیشابور نیز این مسئله را مطرح کردیم و قرار است در اسرع وقت نسبت به بازنگری طرح‌های هادی روستایی شهرستان نیشابور اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اولویت دیگر را مسئله انبار گمرک نیشابور عنوان و تصریح کرد: معضل انبار گمرک شهرستان بسیار قدیمی بوده و نیاز به حل و فصل نهایی شد و خوشبختانه با رایزنی‌های قانونی صورت گرفته این مسئله نیز برطرف شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور نیز تاکید کرد: این پروژه در زمره پروژه‌های عمرانی قدیمی در شهرستان نیشابور و در زمره مطالبات و آرزوهای مردم شهرستان است که امید زیادی به تحقق و اجرایی شدن آن دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: از مدت‌ها قبل در زمینه اجرای این مصوبه رایزنی‌های متعددی صورت گرفته و در سفر نیکزاد به نیشابور نیز این مسئله را مجدانه پیگیری کردیم و خوشبختانه اینک صدور مجوز آن مراحل نهایی خود را دنبال می‌کند.

ارکانی در خاتمه اظهار کرد: سرمایه‌گذار پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور یک فرد است و متعلق به بخش خصوصی است و در مجموع نظر مثبتی نسبت به نهایی شدن این پروژه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه