English

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه:

بخش خصوصی راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه عنوان کرد: بخش خصوصی راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

بخش خصوصی راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرسول مهاجر در یکصدودومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان تسهیل زمینه مراودات اقتصادی ایران با کشورهای خارجی را وظیفه این معاونت بیان کرد.

وی گشودن بن بست مراودات خارجی از طریق برجام و به جریان افتادن مذاکرات وین تحت نظر شورای عالی امنیت ملی را از جمله اقدامات وزارت امور خارجه دانست. و ابراز امیدواری کرد این مذاکرات مبتنی بر مقاومت مردم به نتیجه رسیده و گشایشی دراقتصاد کشور ایجاد شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه با بیان اینکه تنها تاکتیک های بایدن با سلف وی متفاوت است گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که فشار حداکثری بر ایران سیاست درستی نبوده و تنها تاکتیک خود را نسبت به ایران تغییر داده است.

سید رسول مهاجر افزود: در صورت رسیدن این مذاکرات به نتیجه مطلوب، باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و با کمک بخش خصوصی و دولتی در توسعه زیرساخت‌های کشور درحوزه صادرات وارد عمل شد.

وی گفت: تولید تنها با ارتقاء مراودات و در نتیجه توسعه صادرات رشد می یابد و لازم است دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی به رونق تولید کمک کنند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه با بیان اینکه ظرفیت های وزارت خارجه برای کمک به فعالان بخش خصوصی اصفهان به کار گرفته خواهد شد، افزود: پتانسیل های بی شماری در اصفهان وجود دارد وبا تغییر روش ها حتی درصورت ادامه فشارهای بین المللی نیز می توان این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کردو وزارت خارجه از هیچ کمکی در این حوزه دریغ نخواهد کرد. 

اتاق اصفهان 3 (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه