English

مسعود گلشیرازی اعلام کرد:

۳۵۰ مصوبه در شورای گفت و گو برای رفع موانع تولید در اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: طی 2 سال گذشته 350 مصوبه در شورای گفت و گو برای رفع موانع تولید در اصفهان محقق شده است.

۳۵۰ مصوبه در شورای گفت و گو برای رفع موانع تولید در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  مسعود گلشیرازی در جمع اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری ایام فاطمیه و اولین سالروز شهادت سردارسلیمانیبیان داشت: در 2 سال گذشته در جهت حل مشکلات بخش خصوصی استان  ۳۵۰ مصوبه در بخش های مختلف در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی داشته ایم.

وی با اشاره باینکه شورای بخش خصوصی شاهد حضور 100 درصدی تمام اعضاء است، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی در استان سازوکار اتخاذ شده گفتمان و همدلی می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی برای خدمت رساندن بیشتر و بهتر شناخت ظرفیت‌های قانونی امری ضروری است و همه فعالان اقتصادی باید از آن استفاده کنند.

گلشیرازی با بیان اینکه شاخص و مسائل فعالان اقتصادی مشخص شده است و در شناسایی و بهبود آن‌ها قدم  برمی داریم، گفت: فعالین اقتصادی به عنوان ذی‌نفعان جامعه مثل شورای گفت‌وگو و کمیته حمایت قضایی هستند تا از بخش مولد ایجاد شغل کنند.

اتاق اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان ادامه داد: از 9 سال گذشته در استان ساز و کار گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به منظور رفع مشکلات کسب و کار و تسهیل اشتغالزایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل استان بیش از ۱۲ هزار مصوبه داشتیم،اظهار کرد: در زمینه قانون در کشور رکورددار هستیم و این تغییرات قوانین و مقررات برای کسب و کار آسیب جدی به شمار می رود.

گلشیرازی با اشاره باینکه یکی  از اقدامات مهم شورا ، نهادسازی توسعه استان است، گفت:با توجه به سهم گسترده استان در خدمات اقتصادی کشور متاسفانه در بحران شیوع ویروس کرونا استان اصفهان به عنوان یکی از آسیب‌پذیرترین استان ها در پاندمی کرونا شناخته شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در خصوص مشکلات صنایع نیز بیان داشت: بیشترین مشکل صنایع و فعالان اقتصادی مسایل بانکی،  مالیاتی و ارزش افزوده، امور  گمرکی و مشکلات صادرات و واردات و نحوه  برگشت ارز،  امور بیمه ای  می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه