English

علی صالحی خبر داد؛

ورود دستگاه قضا به معضل قطعی های مکرر برق در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور قضایی به منظور جلوگیری از قطعی های مکرر برق در این استان خبر داد.

ورود دستگاه قضا به معضل قطعی های مکرر برق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: بی تردید در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل و اقدام منجر به خسارت یا نارضایتی مردم در نتیجه قطعی های مکرر برق، متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی ناشی از شروع فصل گرما در هرمزگان و قطعی های مکرر برق که موجبات نارضایتی شهروندان و بعضاً ؛ بروز مشکالت متعددی در صنوف مختلف را سبب شده است، رسیدگی ویژه به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

علی صالحی در ادامه افزود: در راستای احقاق حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد تا ضمن هماهنگی با دستگاه های متولی، تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم در موضوع قطعی های مکرر برق مشترکین اتخاذ کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با ورود مدعی العموم به موضوع قطعی های مکرر برق و در راستای عمل به دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه،فوراً دستوراتی به  منظور مدیریت مصرف برق در سراسر استان با هدف جلوگیری از قطع برق مردم و مشترکین خانگی صادر و ابلاغ شد.

وی همچنین اظهارداشت: دستورات ویژه ای نیز برای مقابله با استحصال غیر مجاز رمز ارزها و جمع آوری مزرعه های استخراج ارز دیجیتال ، خطاب به مأمورین پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان صادر شده است.

علی صالحی یادآور شد : براساس وظیفه ذاتی قوه قضاییه در صیانت از حقوق عامه مقرر شد ؛ با اتخاذ تدابیر  لازم ، نسبت به جلوگیری از قطع برق مشترکین خانگی به سرعت اقدام شود و در صورت اضطرار و لزوم  قطع برق، قبل از هر گونه اقدام، توجیه فنی آن به دادستانی مرکز استان اعلام شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: بی تردید در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل و اقدام منجر به خسارت یا نارضایتی مردم در نتیجه قطعی های مکرر برق، متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه