English

استاندار هرمزگان:

تقاضای سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در منطقه وجود دارد

استانداری هرمزگان بیان کرد: متقاضیان طرح های حوزه فولاد، پالایشگاه، گردشگری و صنایع دستی در استان تمایل دارند سرمایه گذاری کنند که ارزش این سرمایه گذاری ها بیش از 20 میلیارد دلار است.

تقاضای سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در منطقه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان امروز از مجتمع تولیدی درحال ساخت طب و درمان طلایی کیش بازدید کرد و گفت: استانداری با تشکیل کارگروه های تخصصی از تولید کنندگانی که در مناطق آزاد مشکلاتشان حل نمی شود حمایت می کند و درخواست می شود در صورت عدم رفع موانع موضوعات خود را به کارگروه های استانداری هرمزگان ارجاع دهند.
همتی افزود: این کارخانه تولیدی در سه مرحله به بهره برداری می رسد و استانداری هرمزگان برای تخصیص به موقع تسهیلات به این واحد تولیدی تلاش می کند. 
وی اظهار داشت: طرح های مهمی در سواحل مکران و شرق استان در حال اجراست که پس از صدور مجوز و پروانه تا حدود 3 ماه آینده به اطلاع مردم خواهد رسید. 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: واحدهای تولیدی از کار افتاده استان که مجدد به چرخه تولید بازگشتند عموما در زمینه معدن فعالیت می کنند. 
همتی در ادامه یادآور شد: متقاضیان طرح های حوزه فولاد، پالایشگاه، گردشگری و صنایع دستی در استان تمایل دارند سرمایه گذاری کنند که ارزش این سرمایه گذاری ها بیش از 20 میلیارد دلار است.
سجاد خسروی نژاد مدیرعامل کارخانه تولید تجهیزات پزشکی طب و درمان طلایی کیش بیان داشت: فاز اول این کارخانه  تا 3 ماه دیگر با هدف تولید تجهیزات عمومی و فوق تخصصی پزشکی به بهره برداری می رسد با راه اندازی این مجتمع بین 10 تا 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه خواهد داشت.
وی دیگر هدف این مجموعه را انتقال تکنولوژی و تجهیز با آخرین تجهیزات مدرن روز دنیا جهت تولید ابزار آلات جراحی مغز و ایجاد خودکفایی در زمینه تامین کامل نیاز داخلی و صادرات مازاد مصرف داخل به بازارهای جهانی عنوان کرد و افزود: انتقال تکنولوژی فرآوری، فرم دهی و بسته بندی محصولات مصرفی عمومی با مواد پایه pvc پزشکی و استاندارد سازی فرآیند تولید و محصولات مطابق با آخرین استانداردهای دنیا و ایران FDA/CE به نحوی که کالا در بازار مصرف دنیا مورد قبول باشد.
خسروی نژاد در ادامه گفت: محصولات کارخانه در سه نوع عمومی، نیمه تخصصی و فوق تخصصی شامل مته های مغزی و ابزارهای جراحی مغز، لوله های اکسیژن و ونتیلاتور و انواع ست های تزریق است.
وی گفت: تولیدات این مجتمع تولیدی 20 میلیون دلار برای کشور در آمد ارزی به همراه دارد و حدود 10 تا 15 میلیون دلار هم از خروج ارز جلوگیری می کند.
خسروی نژاد گفت: این مجتمع در سه مرحله به بهره برداری می رسد که مرحله اول آن مرداد امسال است.
وی در پایان عنوان کرد: در مجموعه با افتتاح این واحد تولیدی به صورت کامل، برای 500 نفر شغل ایجاد می شود.
لازم بذکر است مجتمع تولیدی طب و درمان طلایی با 1000 میلیارد تومان سرمایه و در زمینی به وسعت 6500 متر مربع به بهره برداری کامل می رسد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه