English

مسعود امامی یگانه:

خانه وزنه برداری اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار اردبیل از افتتاح خانه وزنه برداری اردبیل تا پایان امسال خبر داد.

خانه وزنه برداری اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی یگانه ، فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر خانه وزنه برداری اردبیل ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه ریزی شده امسال این پروژه ورزشی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سرپوشیده پیست اسکی نیز یکی از پروژه‌های بسیار مهم در شهرستان اردبیل است و تمهیدات لازم انجام شده اعتبارات این پروژه تامین شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: ساختمان هیئت های ورزشی شهرستان اردبیل نیز در ۵ طبقه با زیربنای هفت هزار متر مربع در حال اجرا است که تامین اعتبار این پروژه نیز مبنای کار است.

امامی یگانه از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خانه ورزش های رزمی نیز در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: برای راه اندازی این پروژه ها در شهرستان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که قرار شد از طریق اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی استفاده شود که در این زمینه از ظرفیت نمایندگان استاندارد استفاده می‌شود.

وی با اشاره به مطالبه اصلی در ساماندهی چمن ورزشگاه تختی شهرستان اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی برای راه اندازی چمن مصنوعی در این ورزشگاه انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه