English

مسعود امامی یگانه:

۹۸ درصد سهمیه واکسن به گروه های اولویت دار در اردبیل تزریق شد

فرماندار اردبیل گفت: 98 درصد سهمیه واکسن اختصاص یافته به شهرستان اردبیل به گروه های اولویت دار تزریق شد.

98 درصد سهمیه واکسن به گروه های اولویت دار در اردبیل تزریق شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از مراکز  واکسیناسیون کرونا در شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد سهمیه واکسن اختصاص یافته به شهرستان اردبیل به گروه های اولویت دار تزریق شده و واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز در شهرستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ مرکز بهداشت در شهر و روستاهای شهرستان در واکسیناسیون کرونا فعال هستند و سه مرکز تجمیعی نیز در قالب سالن های ورزشی به این مراکز اضافه شدند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۵ هزار دز واکسن کرونا برای گروه های اولویت دار در شهرستان اردبیل تزریق شده و ۱۶هزار دز نیز در اختیار مرکز بهداشت قرار داده شده و طبق برنامه ارایه شده تزریق می شود.

امامی یگانه همچنین بیان کرد: به تدریج و با تامین واکسن، سایر گروه‌های سنی نیز با اولویت گروه‌های سالمند برای واکسیناسیون همگانی دعوت شده و واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: واکسیناسیون در سال جاری تا رسیدن به حد ایمنی‌سازی ۷۵ درصد مردم انجام خواهد شد و امیدواریم که با تامین و نیز تولید واکسن ملی، این هدف هرچه زودتر محقق شده و تزریق واکسن در اردبیل طی ماه‌های پیش رو برای همه گروه‌های سنی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه