English

قطع برق مشترکان اداری پرمصرف در استان کردستان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان گفت: دستگاه‌ها و اداراتی که دستورالعمل ابلاغ شده را رعایت نکنند و مصرف برق را کاهش ندهند، بدون اغماض برق‌شان قطع می‌شود.

قطع برق مشترکان اداری پرمصرف در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سیدمحمد فتحی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: ادارات و ارگان‌ها باید در ساعات کاری، مصرف برق خود را نسبت به سال قبل 50 درصد و در ساعات غیراداری 90 درصد کاهش دهند.

وی با بیان اینکه کنتور برق ادارات استان هوشمند و از دور قابل کنترل است، افزود: دستگاه‌ها و اداراتی که دستورالعمل ابلاغ شده را رعایت نکنند و مصرف برق را کاهش ندهند، بدون اغماض برق‌شان قطع می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان یادآور شد: براساس ابلاغیه هیات دولت، ادارات موظف هستند که 20 درصد از برق مورد نیاز خود را از دیزل ژنراتورها تامین کنند.

فتحی از ادارات خواست در ساعات اداری از نور طبیعی استفاده کنند و اضافه کرد: مشترکان خانگی و تجاری هم در ساعات پیک بار(12 تا 17 و 20 تا 24) از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند و آن را به اول صبح یا اواخر شب موکول کنند.

وی تاکید کرد: این مشترکان با استفاده از نور طبیعی در روز، خاموش کردن لامپ اضافی در طول شب، استفاده از کولر گازی روی 25 درجه و کولر آبی روی دور کُند، می‌توانند مانع از اعمال خاموشی شوند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان به خاموشی‌های اخیر در سطح استان اشاره کرد و گفت: به دلیل افزایش مصرف برق و کاهش تولید انرژی در نیروگاه‌های برق‌آبی، چاره‌ای جز اعمال خاموشی نیست و مشترکان می‌توانند از طریق سایت شرکت برق، برنامه زمان بندی خاموشی‌ها را مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه