English

پلیس فتا البرز نسبت به اجاره کارت های بانکی ‌هشدار داد

سرپرست پلیس فتا استان البرز نسبت به خطرات و پیامدهای اجاره شماره حساب و کارت های بانکی هشدار داد، اعلام کرد که این اقدام باعث سوء استفاده مجرمان سابیری می شود.

پلیس فتا البرز نسبت به اجاره کارت های بانکی ‌هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: برخی افراد به دلیل ناآگاهی اطلاعات  کامل کارت بانکی و  شماره حساب خود را به افراد دیگر اجاره می دهند که باعث بروز مشکلات متعددی برای آنها شده است.

وی افزود: این اقدام باعث سوء استفاده مجرمین سایبری خواهد شد و ضرر جبران ناپذیری برای صاحبان حساب ها داشته است.

جلیلیان گفت: صاحبان حساب های بانکی به هیچ عنوان اطلاعات  بانکی خود از قبیل شماره کارت، رمز، کد اعتبارسنجی (cvv۲) و همچنین تاریخ انقضای آن را در اختیار دیگران قرارندهند .

سرپرست پلیس فتا البرز گفت: اگر به هر دلیلی در بستر حساب بانکی افراد  جرمی صورت گیرد باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

 سرپرست پلیس فتا البرز گفت: افرادی که حساب های خود را در اختیار دیگران قرار دهند، در صورت وقوع جرم به عنوان مالک حساب باید در مقابل قانون  پاسخگو باشند و ضرر و زیان شاکیان را نیز پرداخت کنند.

وی  افزود: طبق ماده ۲۷۴ قانون مالیات دارندگان این گونه حساب ها چه ازطریق وکالت  رسمی و چه از طریق واگذاری کارت های بانکی به افراد غیر، به عنوان فرار مالیاتی مجرم محسوب می شوند.

جلیلیان از مردم خواست درصورت مشاهده موارد تخلف و یا تقاضای دریافت حساب های بانکی برای موارد مشکوک، موضوع  را به واحد مشاوره پلیس فتا استان البرز با شماره تماس ۲۱۸۲۷۱۲۹ اطلاع دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه