English

جواد نیک بین:

شورای نگهبان جای مصلحت اندیشی نیست

نماینده مردم کاشمر مجلس عنوان کرد: قطار انقلاب در حال حرکت به مقصد است و به مقصد هم خواهد رسید و این تلاطم ها از ابتدای انقلاب بوده و با پیاده شدن شما صدمه ای به انقلاب نمی رسد.

شورای نگهبان جای مصلحت اندیشی نیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس اعلام کرد: شورای نگهبان به یاوه گویی کسانی که قانون را قبول ندارند گوش نکند.

جواد نیک بین در اخطاری در جلسه علنی امروزبیان کرد: طبق اصل 93 قانون اساسی مجلس که در راس امور است بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد خطاب به مردم ایران نامزدها و کاندیداها می گویم قانون فصل الخطاب است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس همچنین ادامه داد: بعضی کاندیداهای محترم وقتی رد می شوند می گویند قانون را قبول نداریم و به تعبیر امام تو غلط می کنی قانون را قبول نداشته باشی، بعضی ها سال های گذشته با قانون بر سر مردم می زدند و رقبایشان را می راندند و حالا ژست اپوزیسیون گرفته اند.

وی همچنین یادآور شد: قطار انقلاب در حال حرکت به مقصد است و به مقصد هم خواهد رسید و این تلاطم ها از ابتدای انقلاب بوده و با پیاده شدن شما صدمه ای به انقلاب نمی رسد و چرا وقتی قانون به نفع شما نمی شود به قانون می تازید؟

نیک بین در خاتمه تصریح کرد: شورای نگهبان جای مصلحت اندیشی نیست. مهم حال فعلی افراد است و شورای نگهبان نیز به یاوه گویی کسانی که قانون را قبول ندارند گوش نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه