English

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده های کندوان، هراز و سوادکوه

سرپرست پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های تردد در جاده های کندوان، هراز و سوادکوه به دلیل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در این مسیرها خبر داد.

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده های کندوان، هراز و سوادکوه

​به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در جاده‌های هراز سوادکوه و کندوان محدودیت‌های تردد به اجرا در خواهد آمد.   

وی ادامه داد: جاده کندوان محدوده هزار چم از کیلومتر ۵۳ تا ۵۹ این مسیر از امروز تا ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: در جاده سوادکوه از کیلومتر ۴۵ تا ۸۶ حدفاصل پل سفید تا گدوک و در جاده هراز از کیلومتر ۲۰ تا ۱۰۰ این جاده حد فاصل پارک جنگلی تا منظریه، از یکم خرداد تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر روز شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه تردد همزمان با اجرای عملیات و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها شامل روز‌های روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیل و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه نخواهد بود افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها در روز‌ها و ساعت‌های یاد شده را دارند طوری برنامه ریزی کنند که با مشکل تردد مواجه نشوند.

عبادی تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه