English

از فردا و در راستای ارتقای سلامت و پیشگیری از فساد و رانت‌خواری؛

فراخوان دیده‌بان شفافیت از کاندیدای شورای شهر در هرمزگان کلید خواهد خورد

رییس دفتر دیده‌بان شفافیت هرمزگان، گفت: دیده بان شفافیت و عدالت پویش شفافیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر را از دوشبنه 3 خردادماه کلید خواهد زد.

فراخوان دیده‌بان شفافیت از کاندیدای شورای شهر در هرمزگان کلید خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پرویز سالاری رییس دفتر دیده‌بان شفافیت هرمزگان، عنوان داشت: در راستای ارتقای سلامت و پیشگیری از فساد و رانت‌خواری در مدیریت شهری و شوراها، کمپین شفافیت از سوی دیده بان شفافیت و عدالت در سراسر کشور تدارک دیده شده است که در هرمزگان از روز دوشنبه 3 خردادماه کلید خواهد خورد.

وی افزود: داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای شهر با پیوستن به این پویش و امضای آن در مسیر استقرار قسط و عدالت، شفافیت و ارتقای سلامت اداری و اخلاقی و مالی اقدام خواهند کرد و متعهد خواهند شد که در مسیر قانون گام برداشته و در 8 ماده مجموعه‌ای از اقدامات شفافیت آفرین در حوزه تصمیمات شورای شهر را به انجام رسانده و در راس تمامی آنها، مصوبات شورای شهر را به طور دقیق اطلاع مردم برسانند.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان خاطرنشان کرد: تعهد به پرهیز از کسب منفعت شخصی، پرهیز از دریافت‌هایی غیر از حقوق و مزایای مصوب و همین طور پرهیز از انجام سفرهای خارجی با هزینه اشخاص حقیقی و حقوقی جز در قالب مأموریت‌های رسمی و پرهیز از پذیرش هرگونه توصیه و سفارش کتبی یا شفاهی برای انتصاب و استخدام و ... از جمله بخش‌های مهم این تعهدنامه است.

سالاری گفت: اسامی افرادی که این تعهدنامه را امضا کنند به طور رسمی در هفته پایانی انتخابات اعلام و به طور رسمی به مردم معرفی خواهند شد تا بتوانیم بستری برای توسعه شفافیت در حوزه عملکرد شوراها فراهم کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای امضای این تعهدنامه از سوی کاندیداها وجود ندارد و این پویش فراجناحی و غیرسیاسی است تا بتواند مانع از بروز رانت‌خواری در ساختار شوراهای شهر شود.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان ادامه داد: این پویش روز دوشنبه 3 خرداد و سه شنبه 4 خردادماه ساعت 17 تا 19 در محل سالن کنفرانس دانشکده سما واقع در بندرعباس، بلوار امام حسین (ع)،  شهرک نور خیابان سما برپا خواهد شد و کاندیداها می‌توانند با مراجعه به این محل نسبت به امضای تعهدنامه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه