English

ولید مغربی خبر داد:

صدور حکم قضایی برای یک واحد آلوده کننده محیط زیست در برخوار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار از صدور حکم قضایی برای یک واحد آلوده کننده محیط زیست در شهرستان برخوارخبر داد.

صدور حکم قضایی برای یک واحد آلوده کننده محیط زیست در برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد ولید مغربی گفت: از فعالیت یک واحد آجرپزی آلوده کننده محیط زیست و هوا در این شهرستان با صدور حکم قضایی جلوگیری شد.

وی افزود: دادگاه مسئول این واحد آلوده کننده محیط زیست را به تحمل سه ماه دو روز حبس مجازات جرم اشد که تهدید علیه بهداشت عمومی می باشد محکوم کرد.

ولیدمغربی اظهار داشت: همچنین مسئولان این واحدهای متخلف به استناد بندهای (پ)و(ر)ماده ی ۲۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۹۲ منع از اشتغال به شغل آجرپزی و پلمب واحد تولیدی به مدت ۲ ماه بعنوان مجازات تکمیلی به جهت بازدارندگی ازارتکاب مجدد بزه توسط مشارالیه ها محکوم شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار تصریح کرد: اگر چنانچه محکوم علیه مجازات تکمیلی موضوع حکم را به اجرا نگذارد دادگاه برای مرتبه اول مجازات تعیینی را تا یک سوم افزایش می دهد .

گفتنی است؛ بر اساس استانداردهای محیط زیست، صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی موظف به رعایت و کاهش آلایندگی واحدهای خود هستند در غیراین صورت، واحد آنها تا رفع کامل آلایندگی پلمب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه