English

عباس محمدیان:

رسانه‌ها از ارکان مردمسالاری دینی هستند

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: انتخابات پیش رو را با همه تلاشهای مذبوحانه دشمن، از بستر رسانه‌های رسمی استان به عنوان یک حرکت ماندگار و با حضور حداکثری مردم شریف، ثبت خواهیم کرد.

رسانه‌ها از ارکان مردمسالاری دینی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اعلام کرد: هدف از برگزاری این مراسم و همایش، بسترسازی و کمک به ایجاد فضای مشارکت انتخاباتی حداکثری شهروندان، سلامت و امنیت انتخابات در سطح این استان است.

عباس محمدیان افزود: استاندار خراسان رضوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، رییس‌کل دادگستری استان، فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع)، فرماندار مشهد و مسوول دفتر هیات نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی از مسوولان حاضر در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

وی ادامه داد: اعضای قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی، مدیران و سردبیران خبرگزاریها و مطبوعات و فعالان فضای مجازی این استان از دیگر افرادی هستند که در همایش امروز حضور فعال و مشارکت دارند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه بیان داشت: رسانه‌ها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند و دشمن با بهره‌گیری از ظرفیهای رسانه‌ای و همه توان خود به دنبال کمرنگ نمودن حضور مردم در انتخابات خرداد ماه آتی است لذا بیش از پیش نیازمند نقش‌آفرینی مردم در صحنه انتخابات هستیم.

محمدیان در خاتمه اظهار کرد: انتخابات پیش رو را با همه تلاشهای مذبوحانه دشمن، از بستر رسانه‌های رسمی به عنوان یک حرکت ماندگار با حضور حداکثری مردم شریف، ثبت خواهیم کرد و در همین مسیر رسانه‌های خراسان رضوی به عنوان نمایندگان افکار عمومی، جریانسازی، پیشگامی و تاثیرگذاری خود را نشان خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه