English

ششمین نشست نقد رأی در استان یزد برگزار می شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: ششمین نشست نقد رأی با عنوان " جدال عشق و جنون" به صورت مجازی برگزار می شود.

ششمین نشست نقد رأی در استان یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین دهقانی فیروز آبادی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد با اشاره به برگزاری مستمر جلسات نقد رأی در استان گفت: نشست های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط های علمی و دانشگاهی و بحث و تبادل نظر پیرامون آراء صادره از برنامه های شاخص دادگستری استان یزد است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نشست نقد رأی در استان برگزار شده است، افزود: ششمین نشست نقد رأی در استان با همکاری پردیس مهریز دانشگاه یزد و با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

دهقانی اظهار داشت: این نشست با موضوع جدال عشق و جنون در سالن همایش های پردیس مهریز دانشگاه یزد برگزار می شود.

وی افزود: این نشست با حضور رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه تجدید نظر استان، بازپرس پرونده، رئیس وقت شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان یزد برگزار می شود.

دهقانی تصریح کرد: سعیدی از قضات بازنشسته دادگستری استان یزد ، حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حاجی ده آبادی استاد دانشگاه تهران و معاون پژوهشی پردیس فرارابی دانشگاه تهران اعضای هیئت داوران این نشست را تشکیل می دهند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: ششمین نشست نقد رای پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح الی 11 برگزار و علاقه مندان می توانند به صورت میهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd  در این همایش شرکت کنند.

دهقانی تصریح کرد: علاقه مندان همچنین می توانند از طریق صفحه عدلیه یزد در فضای مجازی به نشانی  @adlieh_yazd در این نشست شرکت نمایند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد اظهار داشت: از جامعه حقوقی استان دعوت

 می شود تا با  ارائه دیدگاهها، ایده ها، انتقادات، نظرات و اندیشه های خود رونق بخش این همایش باشند.

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه