English

افتتاح تقاطع جعفریه در آینده نزدیک

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از افتتاح تقاطع جعفریه در آینده نزدیک خبرداد.

افتتاح تقاطع جعفریه در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده امروز در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در مجتمع شهید عزیززادگان، اظهار داشت: طرح‌هایی که در طرح “قم در مسیر تحول” پیش‌بینی افتتاح‌شده فقط عمرانی نیست و تمام پروژه‌هایی که برای شهر در نظر گرفته‌شده در بخش خدماتی، فضای سبز و افزایش سرانه‌های ورزشی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید، ادامه بلوار امامت بود، افزود: این محدوده  تکمیل‌کننده بخشی از رینگ پیرامونی پردیسان است که در این مرحله حدود چهار کیلومتر آن افتتاح شد..

حلوایی زاده ابراز کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان سومین سوله ورزشی شهرداری قم است که در مساحتی به وسعت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع افتتاح‌شده و دارای ۲۵۰ متر زمین اداری است که امیدواریم در آینده نیز دو سالن ورزشی دیگر در مناطق چهار و پنج که با عرصه ۱۵۰۰ مترمربع است به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه تا چند ماه آینده با تکمیل بوستان‌ها، هیچ محله‌ای در پردیسان نیست که دارای بوستان محله‌ای نباشد، تصریح کرد: تقاطع جعفریه  نیز در هفته‌های آینده به‌عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه