English

در نشست مشترک مدیران و معاونان آبفا و صداوسیمای مرکز اصفهان تاکید شد؛

افزایش سواد آبی شهروندان از کاهش منابع آبی

در نشست مشترک مدیران و معاونان آبفا و صداوسیمای مرکز اصفهان بر ارتقاء سواد آبی شهروندان تاکید شد.

افزایش سواد آبی شهروندان از کاهش منابع آبی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این نشست به چالش های ناشی از خشکسالی اشاره کرد و گفت: باید با اطلاع رسانی گسترده و پخش برنامه های آموزشی، مردم را از کاهش منابع آبی و مشکلات تامین آب شرب پایدار آگاه ساخت.

هاشم امینی تأثیر مثبت برنامه های صداوسیما بر مخاطبان را یادآور شد و گفت: تلاش آبفای اصفهان، تعامل همه جانبه با رسانه ملی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان از طریق کمک به تولید برنامه های خبری و آموزشی و در نهایت افزایش سواد آبی شهروندان است.

وی در عین حال مهمترین هدف شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تابستان پیش رو را تامین آب شرب پایدار برای مشترکین شهری و روستایی با بهره گیری از سامانه های تله متری، تله کنترل و مدیریت فشار شبکه عنوان کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان نیز آمادگی این سازمان را برای افزایش همکاری با شرکت آب و فاضلاب اعلام کرد و گفت: باید نگاه ملی به موضوع آب داشته باشیم و بر همین اساس درصدد تولید و پخش مجموعه ای از برنامه های خبری، آموزشی و سرگرم سازی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب هستیم.

بهرام عبدالحسینی افزود: اطلاع رسانی به مردم و مسئولان در زمینه آب نیاز به تشکیل اتاق فکر و تدوین پیوست رسانه ای دارد که به زودی  با همکاری آبفای استان اصفهان این کار عملیاتی شده و در قالب تفاهم نامه ای به اجرا در می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه