English

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد:

لزوم اصلاح و جایگزینی مدیران ضعیف

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: ضعف مدیریتی اگر قابلیت اصلاح شدن دارد انجام شود در غیر این صورت باید نسبت به جایگزین کردن آن اقدام کرد.

لزوم اصلاح و جایگزینی مدیران ضعیف

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد فلاح سلوکلایی در جلسه شورای کشاورزی مازندران با اشاره به پشت سر گذاشتن ضیافت ماه پرفضیلت رمضان و برکاتی که در این ماه برای بندگان خدا حاصل می‌شود، اظهار داشت: برخی اعمال روزانه مانند نماز و برخی دیگر مانند روزه از محدوده زمانی خاصی برخوردار هستند و با توجه به اینکه فضایل ماه مبارک رمضان بسیار زیاد است، اگر کسی آن را درک کند خداوند تقوای طول یازده ماه دیگر را به همه بندگان خود عطا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از دستاوردهای ماه مبارک رمضان مراقبت کنیم، ادامه داد: چشم، گوش و زبان از مواردی است که باید بعد از ماه مبارک رمضان هم در حفظ آن کوشا باشیم تا دچار معصیت و گناه نشویم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران با تقدیر از کسب رتبه برتر مدیریت حراست و گزینش در وزارت جهاد کشاورزی در راستای انجام وظایف محوله، گفت: نظارت باید در نهایت اقتدار ، دقت و قاطعیت باشد تا بتوانیم از کیان سازمان جهاد کشاورزی حراست و حفاظت کنیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به در پیش بودن زمان انتخابات از همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران درخواست می شود از امکانات بیت المال به نفع هیچ نامزد انتخاباتی استفاده نکنند.

حجت الاسلام فلاح به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: جهش تولید نتیجه پشتیبانی و مانع زدایی است و اگر فاصله بین ظرفیت بالقوه و بالفعل کم شود جهش تولید شگل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید با ضعف مدیریت، رانت خواری و خویشاوندپروری در سازمان جهاد کشاورزی به طور جدی برخورد شود، گفت: ضعف مدیریتی اگر قابلیت اصلاح شدن دارد انجام شود در غیراینصورت باید نسبت به جایگزین کردن آن اقدام کرد.

فلاح خودبزرگ‌بینی را از ضعف‌های مدیریتی عنوان کرد و ابراز داشت: این امر سبب خدشه به مسؤولیتی که وجود دارد می‌شود و باید نسبت به رفع این موضوع اقدام شود.

وی پنهان کاری را یکی دیگر از ضعف‌های مدیریتی اشاره کرد و افزود: مدیران جهاد کشاورزی باید آشکارا در بین مردم و بهره‌برداران بخش کشاورزی حضور داشته باشند و خود را از بهره برداران پنهان نکنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع نباید تنها در لفظ باشد بلکه باید به معنای واقعی تکریم ارباب رجوع صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه