English

سردار فدا :

پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اساسی ترین اصل نظام اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: هر جا انقلابی عمل نکردیم ضربه خوردیم و پیروی از فرامین رهبر انقلاب از اساسی ترین اصول نظام اسلام است.

پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اساسی ترین اصل نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار فدا در جلسه ای با اصناف و بسیجیان شهرستان خمینی شهر گفت: سرعت انقلاب در منطقه پیش رونده است و با شتاب طی مسیر می کند.

وی با توجه به اینکه حادثه عاشورا در حال اتفاق افتادن است، افزود: باید مراقب بود کدام جبهه را برای خدمت انتخاب می کنیم؟

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان به اتفاقات اخیر سرزمین غزه اشاره نمود و ادامه داد: در مقابل جمعیت یک میلیونی غزه چه حادثه ای رخ داده که استکبار تاب مقاومت ندارد؟

وی تصریح کرد: با وجود این اتفاقات در منطقه و هزینه های گزافی که دشمن برای پیشبرد اهداف خود انجام داده است ،لذا دشمن به این نتیجه می رسد که با مکر و حیله از درون بنیه انقلاب را تضعیف کند.

سردار فدا بوق های تبلیغاتی دشمن را در خدمت مسائلی چون گرانی و فشار و کمبود خواند و تشریح کرد:  از ترفند های دشمن در بوق کردن و فریاد زدن مشکلات کشور و ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم جامعه است.

این مقام عالی نظامی تبیین کرد: اگر امروزه برخی در داخل کشور گوشه چشمی به مردم نشان می دهند به این خاطر است که به مردم القا کنند اگر به دنبال آسایش هستید به یک نماینده غربگرا اهل مذاکره رای دهید و اگر سختی و غیرت را می پسندید به ایستادگی خود در این راه ادامه دهید و به این طریق در شرطی ساختن امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند،کما اینکه ایستادگی و مقاومت چهل و دوساله ملت ایران هزینه کمتری در سازش و مذاکره داشته است.

سردار فدا به فرهنگ ایثارو شهادت اشاره کرد و ابراز کرد: با نثار 230هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی ،چشم طمع دشمنان و حمله مجدد به کشور ایران قطع شد و این نتیجه حرکتهای مردمی و بسیجی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان هشدار داد: انقلابی عمل نکردن و پیروی نکردن از فرامین رهبر انقلاب باعث شده در آن زمینه ضربه بخوریم.

سردار فدا پیروی از فرمایشات ولایت، مقام معظم رهبری را اساسی ترین و اصولی ترین اصل نظام اسلامی خواند و هشدار داد: به عنوان مثال اصفهان که دومین تولید کننده مرغ و تخم مرغ در کشور است چه ربطی می تواند به تحریم ها داشته باشد؟ این مسائل نشان از بی مدیریتی و ضعف و تنبلی  مدیران دولتی است و سعی می کنند به این طریق بین ولایت و مردم جدایی ایجاد کنند.

نشست اصنف خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه