English

سردار سالار آبنوش:

بومی سازی تجهیزات در شرکت ذوب آهن دستاورد انقلاب و توفیق الهی است

معاونت اداره عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت: بومی سازی تجهیزات در شرکت ذوب آهن اصفهان دستاورد انقلاب و توفیق الهی است.

بومی سازی تجهیزات در شرکت ذوب آهن دستاورد انقلاب و توفیق الهی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار آبنوش در همایش" من صنعت انقلابی را دوست دارم " به بومی سازی تجهیزات در بخش های مختلف شرکت اشاره کرد و این دستاورد را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: عده‌ای سرسپرده غرب نیز در بخش‌های مختلف می‌گفتند که نمی‌شود و نمی‌توانیم، اما امروز به اذن خدا و با تلاش‌های فرزندان مؤمن و متعهد کشور ثابت کردیم که می‌شود و می‌توانیم.

وی به پیشرفت ذوب آهن اصفهان و دستیابی به تکنولوژی تولید ریل اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های عظیم کشور در بخش‌های دیگر نیز نتیجه کار فرزندان دانشمندان همین مرز و بوم بوده که به آن دست یافتند. وی با بیان این‌که این پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور به برکت خون‌ مطهر شهدا و جان‌فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، افزود: با وجود این پیشرفت‌ها مشخص است که دشمنان نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

سردار آبنوش سوء مدیریت را یکی از معظلات مهم در کشور دانست و گفت: ما مدیران جوان و انقلابی زیادی در کشور داریم که باید در عرصه تصمیم گیری وارد شوند زیرا آن‌ها ایمان و علم لازم را دارند و می توانند در مسیر پیشرفت جهادی عمل کنند.

قائم مقام سابق قرارگاه خاتم النبیا گفت: امروز ایران در مولفه‌های مختلف از جمله صنعت در دنیا و منطقه حرف برای گفتن دارد و دیگر دشمنان جرات تعرض و تهدید انقلاب اسلامی را ندارد.

وی یاد آورشد: مردم دنیا در طول چهل سال با کلمه بسیج آشنا شده‌اند، بسیج بلاگردان مردم است، بلاگردان انقلاب است، سینه سپر کرده تا در مقابل هر بلایی هر خطایی هر تهدیدی که این نظام را، هر خطری که این مردم را تهدید کند از آنها حفاظت کند و بلاگردانشان باشد تا مردم آسیب نبینند و این فلسفه وجودی ماست.

سردار آبنوش در بازدید از خط تولید ریل گفت: تلاشگران ذوب آهن اصفهان جهادگران عرصه صنعت هستند ، فرزندان انقلاب معنای نه شرقی و نه غربی را در ذوب آهن به ثمر رساندند و بومی سازی این حجم از قطعات ، تولید متنوع محصولات با این کیفیت بدون توسل به خارج نوعی فرصت سازی در زمان تحریم است که این شرکت به آن مهم دست یافته است.

وی با اشاره به این که کار شما در ذوب آهن اصفهان باعث سربلندی اسلام ، امام خمینی (ره) و تمامی انسان های آزاده شده است، افزود: این مایه افتخار برای تمامی مردم ایران است که مادر صنعت کشور به تکنولوژی تولید ریل با استاندارد های جدید دست یافته است و امیدوارم در مسیر پیشرفت همچنان ثابت قدم باشید البته با پتانسیلی که در ذوب آهن دیدم مطمئنم این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

معاونت اداره عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به گستردگی این صنعت در کشور گفت: یکی از دغدغه های امروز ما این است که بعضی از فعالیت ها بخوبی انجام نمی شود و مصداق آن همین صادرات سنگ آهن به خارج از کشور است در صورتی که یک صنعت به این بزرگی و قدمت نباید دغدغه مواد اولیه برای تولید باشد و کسانی که تحت عنوان منافع بیشتر مواد اولیه را خام فروشی می کنند خطاکار هستند و به مردم و انقلاب ضربه می زنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه