English

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مراقبت زندانی پس از آزادی اهمیت بسیار بالایی دارد

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع مسئولین انجمن حمایت زندانیان خواستار مراقبت ویژه زندانیان پس از آزادی شد.

مراقبت زندانی پس از آزادی اهمیت بسیار بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  آرمین کاظمی نژاد؛ مدیرعامل وجمعی از مسئولین انجمن حمایتی زندانیان یزد با آیت الله ناصری امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه یزد نسبت به تاکید ویژه بر شکل گیری بحث تبلیغ، تربیت، ارشاد، هدایت کلی و آگاهی های قانونی جامعه تأکید کرد.

وی افزود: گاهی فرد نسبت به قانون آگاهی کامل ندارد که لازم است آگاه سازی لازم صورت گیرد و تربیت دینی و اخلاقی انجام شود.

وی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زندانیان گفت: با برگزاری کلاس ها و برنامه های مختلف فرهنگی باید آسیب های موجود را احصاء و جهت رفع ریشه ایی آن اقدام نمود.

امام جمعه یزد به بحث حمایت از زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات معیشتی واجتماعی خانواده ها با حمایت روانی، مالی و اخلاقی تا حدود زیادی در حال انجام است ولی مشارکت حداکثر ارگان ها ونهاد های حمایتی و سرپرستی را می طلبد.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به نیاز زندانیان به فعالیت های تربیتی و آموزشی بیان داشت: مراقبت ها باید به گونه ای شکل بگیرد تا زندانی پس از آزادی مراقبت شود و این مراقبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نهادهای مربوطه باید بر آن نظارت وکنترل بیشتری نمایند.

 شایان ذکر است در این دیدار کاظمی نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حمایت  وایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان ارائه نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه