English

امام جمعه یزد:

مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی باید در سطح درالعباده برای بانوان راه‌اندازی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم راه اندازی مجموعه های ورزشی و فرهنگی در سطح دارالعباده یزد برای بانوان تاکید کرد.

مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی باید در سطح درالعباده برای بانوان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در مراسم افتتاح پارک بانوان ریحان در شهر حمیدیا با اشاره به اینکه آسایش، رفاه، پیشرفت و ارتقا فکری بانوان همواره آرزوی ما بوده است، اظهار داشت: زنان باید فضایی در اختیار داشته باشند تا بتوانند در طول روز با حفظ شأن و جایگاهشان رفع خستگی کنند.

وی با اشاره به اینکه در حمیدیا از ابتدا اتفاقات خوبی توسط جوانان فعال و مسئولانش رقم خورده است، افزود: راه اندازی پارک بانوان نیز از اقدامات خوبی است که در این شهر اجرا شد.

ناصری با تاکید بر اینکه برخی حرکت‌های ارزشمند باید الگو شود، عنوان کرد: اگر بهانه‌ تراشی‌ها کم شود، می توان کارهای ارزشمند بسیاری انجام داد همانگونه که می بینیم امروز در حمیدیا با وجود برخی کمبود امکانات، پارک بانوان راه اندازی شده است.

مدیران خلاق از فکر و امکانات مردم برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه همیشه نباید از اعتبارات دولتی بهره گرفت، افزود: مدیر اگر خلاق و صاحب ایده باشد، می تواند از فکر و امکانات مردم استفاده و به خود مردم خدمت کند.

ناصری تاکید کرد: ایجاد پارک بانوان از نیازهای این شهر بوده و سایر شهرها نیز این حرکت‌ها را ببینند و بدانند که به رغم محدودیت‌ها هم می توان کار کرد.

وی تصریح کرد: حرف‌های بی حاصل، ورود به فازهایی که دردی از مردم دوا نمی کند، بلوا و دعوا برای مردم ثمری ندارد و مسئولان باید به فکر رفع نیازهای مردم در حوزه های مختلف باشند.

امام جمعه یزد با انتقاد از اینکه برای برخی کارهای بیهوده هزینه های بسیاری می شود، اظهار داشت: برخی از این اقدامات حاصلی جز تباه کردن دین مردم و تحت تاثیر قرار دادن اخلاق، روحیات و فرهنگ مردم ندارد.

مسئولان احداث و توسعه پارک‌های بانوان در یزد را پشت گوش نیاندازند

ناصری با تاکید بر اینکه مدتهاست در مورد ایجاد و احداث پارک بانوان به مسئولان تذکر داده ایم تا زنان نیز بتوانند با آرامش و با حفظ شأن و جایگاه خود در فضای امن و ایمن دوچرخه سواری کنند، افزود: برخی مسئولان این مهم را پشت گوش انداخته‌اند و از این نیاز بانوان به سادگی عبور کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ایجاد کلاس‌های قرآن، استقرار بانوان حوزه علمیه برای پاسخ به احکام بانوان، برگزاری دوره های مشاوره و سایر کلاس‌ها و دوره‌های مفید برای بانوان در این پارک تاکید کرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهید حسن دشتی، شهید شهر حمیدیا عنوان کرد: این شهید بزرگوار فردی باهوش، فعال و کوشا بود و از شهدای بسیار ارزشمندی است که هرگز او را فراموش نخواهم کرد.

در این مراسم از پارک بانوان ریحان در شهر حمیدیا بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر