English

محمد محمدیان‌شمالی:

ایلام در لیست مدیریت اضطراری دیسپاچینگ ملی قرار می گیرد

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشته و اگر این روند ادامه پیدا کند استان ایلام درلیست مدیریت اضطراری دیسپاچینگ ملی قرار می گیرد.

ایلام در لیست مدیریت اضطراری دیسپاچینگ ملی قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد محمدیان‌شمالی سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام افزود: مصرف برق در استان ایلام از حد مجاز عبور کرده و قطعا اگر شرایط به همین صورت باشد دیسپاچینگ ملی، ایلام را جزاستان‌هایی قرار خواهد داد که قطعا خاموشی و مدیریت اضطراری بار در آن اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مصرف برق برای اولین بار در اواسط تیرماه از سقف مجاز رد شد،اظهار داشت: این بیانگر مصرف بالای برق در استان است.

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: هر کولر گازی که به مدار می آید و در دمای آسایش قرار نمی گیرد به اندازه 20 دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند.

محمدیان‌شمالی تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم با استفاده از دمای 26 درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و مدیریت مصرف در حوزه روشنایی و خاموش کردن لامپ های اضافی خدمتگزاران خود را در شرکت توزیع برق یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه