English

تحقق شعار سال با برنامه ریزی مناسب و عملگرایی امکان پذیر است

اولین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سال جاری تشکیل شد.

تحقق شعار سال با برنامه ریزی مناسب و عملگرایی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: برای رونق بخشیدن به تولید و تحقق توسعه در کشور باید موانع بر سر راه تولیدکننده و کارفرما را به حداقل رساند و حذف کرد.

وی اشاره کرد: دستگاه ها با برنامه ریزی مناسب می توانند گام های اساسی در حذف موانع تولید بردارند و در عرصه کار و تولید پشتیبان کارفرمایان باشند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه 24هزار و953 کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان یزد است گفت: 296 هزار و 834 نفر بیمه شده اصلی در استان یزد هستند که با احتساب افراد تحت پوشش بیش از 787 هزار و 493 نفر از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 60 درصد جمعیت استان یزد قشر شریف کارگران هستند بیان کرد: تعداد قابل توجهی از مردم شریف استان در واحدهای تولیدی چرخ های اقتصاد استان را به حرکت در می آورند و وظیفه ما به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که 57 درصد از خدمات دولت بر عهده آن است سنگین است.

تشکری تصریح کرد: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع و حمایت به موقع از این واحدها باعث رونق تولید و امرار معاش خانواده های زیادی در استان است. خوشبختانه در اسفندماه سال گذشته هیچ واحد مشکل داری در سطح استان وجود نداشت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ امنیت فضای تولید، نگهداری از وضعیت تولید، آموزش نیروی کار، نگهداری از افراد کم توان و تامین آینده افراد همگی برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت محسوب می گردد.

در این نشست هرکدام مدیران کل دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظرات خود را برای تحقق شعار سال ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه