English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

کشاورزان امسال از کاشت برنج صرف نظر کنند

فرماندار شهرستان خمینی شهر ضمن هشدار به بحران کم آبی از کشاورزان درخواست کرد: امسال از کاشت برنج صرف نظر کنند.

کشاورزان امسال از کاشت برنج صرف نظر کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با وجود کمبود آب در شهرستان به کشاورزان تاکید کرد: کشاورزان اجازه کاشت یک دانه برنج را نیز ندارند و امسال  از کاشت برنج صرف نظر کنند  چون  با بحران کم آبی، کشاورزان در صورت بروز خسارت طلبکار دولت خواهند شد.

وی گفت: مسئولیتی که بر عهده یک مسئول نهاده می شود ایجاب می کند آن مسئول در برابر قانون پاسخگو بوده و اهتمام لازم در جهت حفظ حقوق بیت المال را انجام دهد.

فرماندار شهرستان با توجه به مساله روز که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری است توضیح داد : 208نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان ثبت نام نمودند که  از بین آنها 79نفر رد صلاحیت شده اند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود دستگاه ها مراقب باشند که له یا علیه گروه یا جریان خاصی از امکانات دولتی استفاده نکنند و شهرداری ها به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

علیرضا بصیری به فراخوان های ضد انقلاب در کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه ها باید  مسائل خود حفاظتی اداره مربوطه را عهده دار شوند و مراقب سو استفاده های اراذل و اوباش باشند.

این مقام عالی دولت تاکید کرد: در صورت بروز هر اتفاقی نیروی انتظامی مسئولیت آنچنانی بر عهده نخواهد داشت و نیروی انتظامی و دستگاه های مورد نظر آماده آموزش های لازم به ادارات هستند.

فرماندار شهرستان از همکاری دستگاه ها جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تشکر نمود و اضافه کرد: شایعاتی در مورد واکسنهای وارداتی در سطح کشور و شهرستان به گوش می رسد که مردم نباید به این شایعات توجه داشته باشند و برخی افرادی که با سخنان بیهوده باعث دلسردی مردم می شوند، شبکه بهداشت ودرمان وظیفه دارد آگاهی های لازم در این زمینه را به مردم شهرستان ارائه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه