English

محمد اهلی خبر داد:

استمرار استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای بازفعال سازی واحدهای راکد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با بازدید میدانی کلینیک کسب و کار استان از چند شهرک صنعتی، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی احصاء و عارضه یابی گردید.

استمرار استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار  برای بازفعال سازی واحدهای راکد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کلینیک کسب و کار استان در سال 98 با هدف عارضه یابی و رفع موانع تولید واحدهای مشکل دار توسط شرکت شهرک های صنعتی تشکیل شده است که بر این مبنا نقش این کلینیک ها در فعال سازی و کمک به افزایش تولید واحدهای راکد و نیمه فعال بسیار مهم است.

او افزود: در سال گذشته از 99 واحد تولیدی مستقر در 4 شهرک صنعتی اردبیل(1)، اردبیل(2)، مشگین شهر و خلخال توسط اعضای کلینیک کسب و کار بازدید میدانی به عمل آمد که این بازدیدها منتج به عارضه یابی و رفع مشکل 15 واحد تولیدی گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تشکیل کلینیک کسب و کار در استان را قدم بسیار مثبتی در جهت عارضه یابی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی برشمرد و افزود: این بازدیدها در قالب تورهای صنعتی ویژه بازدید اعضای کلینیک از واحدهای تولیدی برگزار می شود که کلیه هزینه های آن توسط شرکت شهرکهای صنعتی پرداخت می گردد.

اهلی از استمرار فعالیت این کلینیک در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت بالقوه این کلینیک که مجموعه ای از مشاورین و کارشناسان کاربلد استان هستند برای بازفعال سازی واحدهای راکد استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی