English

حسن عابدی پور:

خسارت پنج میلیارد ریالی سیل به راه های شهرستان سبزوار

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار عنوان کرد: بارندگیهای هفته جاری در شهرستان گناباد، بالغ بر پنج میلیارد ریال به ساخت و سازهای فنی شامل پل ها، بدنه راه ها و آسفالت خسارت وارد کرده است.

خسارت پنج میلیارد ریالی سیل به راه های شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن عابدی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار اعلام کرد: بر اثر بارندگی و سیلاب‌های اوایل هفته جاری پنج میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به راههای شهرستان سبزوار خسارت وارد شده است.

حسن عابدی پور همچنین افزود: در پی این سیلاب‌ها به بخشی از ساخت و سازهای فنی شامل پل‌ها، آبنماها، بدنه راه‌ها و آسفالت‌ها در شهرستان سبزوار خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: از این میزان خسارت سیل به سبزوار ، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن مربوط به راه‌های منطقه عشایر بخش روداب سبزوار بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: در مجموع به  ۱۷ راه روستایی سبزوار خسارت وارد شده که میزان خسارت‌ها به مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گزارش شده است.

حسن عابدی پور در خاتمه اظهار کرد: طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر آن راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه