English

حسن عابدی پور اعلام کرد؛

افزایش تردد ۱۲۰ درصدی در جاده های غرب خراسان رضوی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار اعلام کرد: بیشترین میزان تردد خودرو در محورهای سبزوار به نیشابور و بالعکس در روز ششم فروردین بود که نسبت به سال مشابه ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش تردد ۱۲۰ درصدی در جاده های غرب خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن عابدی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار بیان داشت: میانگین تردد در جاده‌های غرب خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار اعلام کرد: بیشترین میزان تردد خودرو در محورهای سبزوار- بردسکن، سبزوار- داورزن، سبزوار- خوشاب، سبزوار- اسفراین و سبزوار- نیشابور و بالعکس در روز ششم فروردین بود که نسبت به پارسال ۱۹۳ درصد بیشتر شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیشترین میزان تردد خودرو در جاده‌های غرب خراسان رضوی در مسیر داورزن - سبزوار ثبت شده است.

عابدی پور گفت: همه ساله طی ۲ هفته نخست فروردین حجم ترافیک در مسیر جاده‌های سبزوار سنگین و نیمه سنگین بود که طی ۲ سال گذشته و متاثر از شیوع ویروس کرونا، رفت و آمد در جاده‌های این خطه کاهش یافت و بیشتر روان و عادی گزارش شده است.

وی در خاتمه افزود: به هموطنان توصیه می شود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری مهلک موکول کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه