English

فرماندار شهرستان فامنین خبر داد:

افتتاح خانه هلال روستایی نگارخاتون

فرماندار شهرستان فامنین از افتتاح خانه هلال روستای نگارخاتون خبر داد و گفت:هدف ما جذب نیروی های داوطلب از سنین پایین است تا با پرورش این کودکان جامعه ما در آینده مشکل امداد نجات نداشته باشد.

افتتاح خانه هلال روستایی نگارخاتون

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید مجید شماعی، فرماندار شهرستان فامنین در آئین افتتاحیه خانه هلال روستای نگارخاتون ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: خانه هلال روستایی به‌عنوان پل ارتباطی مردم و جمعیت هلال‌احمر هستند، ایجاد خانه هلال زمینه مشارکت مردم در فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر فراهم می‌شود، حضور جوانان و صاحب‌نظران در خانه‌های هلال موجب افزایش کیفیت فعالیت‌های روستا می‌شود.

فرماندار فامنین با بیان اینکه خانه‌های هلال با محوریت داوطلبانه اداره می‌شوند، افزود: اعضاء خانه‌های هلال از میان مردم و افراد آموزش‌دیده بوده و خانه هلال در راستای آموزش در تمام سطوح برای تحقق هدف مهم و حیاتی هلال‌احمر راه‌اندازی و افتتاح می‌شوند، یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر ترویج فرهنگ کمک به همنوع و همکاری در تسکین آلام بشری بوده که از وظایف خانه‌های هلال روستایی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: هدف ما جذب نیروی های داوطلب از سنین پایین است تا با پرورش  این کودکان  جامعه ما در آینده مشکل امداد نجات نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه