English

بر اثر کُلُر اضافی در آّب؛

مردم شهر پول مازندران مسموم و روانه بیمارستان شدند

میزان کُلُر اضافی در آب شرب مصرفی، مردم شهر پول مازندران را مسموم و روانه بیمارستان کرد.

مردم شهر پول مازندران مسموم و روانه بیمارستان شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، از روز گذشته و با تغییری که در رنگ و بوی آب آشامیدنی شهر پول مازندران از توابع بخش کجور در حوزه شهرستان نوشهر مشاهده شد جمع زیادی از مردم‌ این شهر که آب شرب مصرف کرده بودند را مسموم و راهی بیمارستان کرد تا باز هم شاهد بی توجهی و سهل انگاری مسئولان در ارتباط با حفظ جان مردم باشیم‌.

مسئول بهداشت شهر پول در گفتگو با خبرنگاران درباره این اتفاق اظهار داشت: ما هر روز موارد کُلُرسنجی آب آشامیدنی را به موقع انجام می دهیم. 

شهباز خزایی ادامه داد: به نظر می رسد بعد از بررسی هایی که انجام دادیم، مجدداً مقادیری کُلُر به داخل منبع آب اضافه کردند که بعد از اطلاع از این موضوع بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادیم و مشخص شد یک و‌ نیم درصد از حد معمول میزان، کُلُر وجود دارد.

وی گفت: به همین خاطر از مسئولان اداره آب و فاضلاب درخواست کردیم منبع آب را به طور کامل تخلیه و بعد از شستشوی آن، دوباره آب مصرفی سالم در اختیار مردم شهر پول قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • بهمن آذرمنش

    مدیر مسئول محترم خبرگزاری موج
    با سلام
    پيرو درج گزارشی در خروجی خبرگزاری موج مورخه 22/2/1400 با عنوان « مردم شهر پول مازندران مسموم و روانه بیمارستان شدند » جوابيه اي جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذيل ارسال مي شود ؛ لطفا مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن پایگاه خبری درج شود:
    به علت نقص لحظه ای در سیستم گندزدایی مخازن ذخیره شهر پول، کلر آزاد شده در آب آشامیدنی مقدار ناچیزی افزایش یافت که البته از حد استاندارد خارج نبوده است ، لیکن با اطلاع رسانی سریع بهره بردار شهر پول و بررسی علل وقوع ، شبکه آبرسانی توسط تیم واکنش سریع تخلیه شد.
    گفتنی است با توجه به بررسی های میدانی انجام شده هیچگونه مسمومیت ناشی از افزایش نسبی مقدار کلر آزاد شده در شبکه رخ نداده است.
    لازم به ذکر است گندزدایی آب استحصالی در راستای جلوگیری از آلودگی آب آشامیدنی از فعالیتهای اصلی شرکتهای آب و فاضلاب است در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان مازندران تمامی تلاش خود را به منظور کنترل کیفیت آب از نقطه تولید تا مصرف به کار می گیرد تا آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را به دست مردم عزیز استان برساند

    روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران

  • بهمن آذرمنش

    سلام روز بخیر
    جوابیه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص کلر اضافی شهر پول به دست شما رسید؟
    ممنون میشم جوابیه رو درج بفرمایید.
    روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران

    • شهروند مازندرانی

      شما چه روابط عمومی هستی که زیر خبر رو نمیبینی که جوابیه درج شده!؟ حیف این حقوق ها که به شماها میدهند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه